• تجهیزات فیبر نوری لگراند فرانسه ، سری LCS 2 ویتامین کیفیت

تجهیزات فیبر نوری لگراند فرانسه ، سری LCS 2 ویتامین کیفیت

legrand lcs2- تجهیزات شبکه لگراند - رک دیواری لگراند - رک ایستاده لگراند

آخرین به روزرسانی 1402/11/17

20 سال گارانتی لگراند فرانسهLCS2 انتخاب اول سازمان هایی که Data با ارزش تولید می کنند

در نهاد سیستم LCS2 کیفیت ، یکپارچگی و modularity  تجهیزات شبکه لگراند ، فیببر نوری لگراند ،  رک دیواری  و رک ایستاده لگراند چنان پایه گذاری گردیده است تا بر اساس الزامات VDI ، سطح بالای عملکرد  ( Performance ) در سر تا سر  شبکه زیر ساخت ، از پچ پنل لگراند و کابل شبکه لگراند تا Socket ( پریز RJ45 ) لگراند ، در تمام بازار جهانی  با 20 سال گارانتی کیفیت عملکرد ( نه فقط جبران خرابی احتمالی در خط تولید ) تضمین شوند .

ضمانت 20 ساله راه حل های LCS2 امکان پیشنهاد و پیاده سازی زیرساخت دیجیتال قابل اعتماد و کارآمد، که پیش نیاز ضروری connected building است را فراهم می کند .

راه حل های LCS2 لگراند فرانسه بخشی از برنامه ELIOT است که به اینترنت اشیاء ( Internet of Things ) اختصاص یافته است . همراه با پروژه های خود و راه حل های LCS2 لگراند فرانسه ، performance (عملکرد) ایجاد کنید.

شایان ملاحظه برای آن بخش از کارفرمایان عزيز دولتی و خصوصی که ،

به دوام و سرنوشت پایدار  پروژه های فیبر نوری سازمان خود علاقه دارند :

 

شرکت آدسا ، هیچ عامل توزیع و یا فروش محصولات لگراند و یا نمایندگی

برای قیمت تجهیزات فیبر نوری لگراند در سطح کشور و لاله زار نداشته و ندارد.

راه حل های یکپارچه فیبر نوری لگراند فرانسه ، در دو گروه  Multi mode  و  Single mode

 

افزایش سرعت انتقال داده ها ، گسترش شبکه ها و توان عملیاتی بالاتر نیازمند زیرساخت های دیجیتالی مطمئن تر، مطمئن تر و کارآمدتر است . با توسعه راه حل های connected ، مرحله جدیدی در صنعت ساختمان آغاز گردیده است . برقراری ارتباط این راه حل های موسوم به “هوشمند”، نیازمند شبکه هایی با کارایی بالا و در عین حال زیرساختی است که به آنها امکان اتصال به این شبکه ها را بدهد . لگراند فرانسه برای پاسخ به این کاربردهای دیجیتال جدید و الزامات connected building ( ساختمان های متصل ) ، در ادامه راه حل های LCS2 ، LCS را برای شبکه مسی و فیبر نوری توسعه و ارائه کرده است .

با هوشمندتر شدن مشتریان برندها و افزایش حجم گردش Data در ساختمان ها، اکنون تولید اطلاعات با ارزش تر  و مدیریت کارآمدتر  آن ها ، برای فعالیت رقابتی کسب و کارهای پویا و بزرگ امروزه بسیار حیاتی شده است. راه حل های کامل جهانی تجهیزات شبکه و فیبر نوری Legrand فرانسه برای انتقال داده ها، این چالش را با تسلط مثال زدنی در چارچوب سامانه یکپارچه LCS2 و از درون ساختار دسترسی از کف کاذب لگراند Soluflex ،‌به شرط پایبندی به نصب و پیاده سازی کامل تجهیزات، برطرف کرده است .

ضرورت رعایت یکپارچگی سامانه LCS2 لگراند فرانسه

پایبندی به پیاده سازی یکپارچه زیر ساخت کاملا” جدی خواهد بود. به طوری که عدم طراحی صحیح و یا خرید ناقص تجهیزات فیبر نوری لگراند فرانسه مثلاً بدون رک دیواری لگراند و پچ پنل فیبر نوری ۲۴ پورت و یا بدون پچ کورد و پیگتیل فیبر نوری لگراند و حتی کابل فیبر نوری لگراند ، هرگز نمی تواند ، تمام اجزای مورد نیاز سیستم LCS2 را برای ایجاد ارتباط شبکه فیبر نوری پابدار ، بهینه و همراه با کارایی حداکثری ارائه دهد .