• جعبه پریز لگراند فرانسه مدل روکار کف

جعبه پریز لگراند فرانسه مدل روکار کف

آخرین به روزرسانی 1402/11/17

برای جانمایی پریز ها به شیوه روکار بر روی کف

قابل تجهیز با انواع کلید و پریز های لگراند فرانسه خانواده mosaic programme

جعبه پریز کف روکار لگراند - legrand 31748

جعبه پریزِ روکار کف لگراند  Legrand Floor Units با ظاهری زیبا و مدرن ، امکان دسترسی به انواع رسانه ها را در هر نقطه از کف پلان بدون نیاز به عملیات تخریب و بتن ریزی ، از طریق  ارتباط با ترانکینگ های روکار برای کاربران فراهم می کند . این محصول در دو نوع 8 ماژول و 12 ماژول توسط لگراند فرانسه طراحی و تولید گردیده است .

جعبه پریزِ روکار کف لگراند  Legrand Floor Units / جعبه کف خواب لگراند فرانسه (غیر دفنی)

جعبه پریز های روکار کف لگراند دارای ظاهری زیبا و مدرن ، با امکان ارتباط با ترانکینگ های روکار کف به سادگی دسترسی به انواع رسانه ها را برای کاربر فاهم می کند . این محصول در دو نوع 8 ماژول و 12 ماژول توسط لگراند فرانسه طراحی و تولید گردیده است .

برای جانمایی پریز ها به شیوه روکار بر روی کف غیر دفنی

قابل تجهیز با انواع کلید و پریز های لگراند فرانسه خانواده mosaic programme

جعبه پریز کف روکار لگراند - legrand 31748

جعبه پریز کف خواب روکار 8 ماژول -legrand Floor unit 8 modules

Floor Units 8 Module

2×4 self assembly modules

Legrand Cat. No 317 48

جعبه پریز کف خواب روکار 12 ماژول -legrand Floor unit 12 modules

Floor Units 12 Module

3×4 self assembly modules

Legrand Cat. No 317 49

جعبه پریز کف خواب روکار 12 ماژول لگراند

Legrand Cat No. 31749    Floor Unit 12 Modules 3 x 4 self assembly modules

جعبه پریز کف خواب روکار 8 ماژول لگراند

Legrand Cat No. 31748    Floor Unit 8 Modules 2 x 4 self assembly modules

روش براورد جعبه پریز کف روکار لگراند فرانسه

برای تهیه صورت براورد دو اقدام شامل انتخاب ظرفیت کف خواب روکار و انتخاب مکانیزم ها مورد نیاز است ، پیشنهاد می گردد پس از مطالعه هر مرحله کد فنی مورد نظر خود را یادداشت و پس از تکمیل نهایی براورد ، به دفتر آدسا ارسال نمایید .

1. انتخاب ظرفیت مورد نیاز جعبه پریز کف روکار

همواره لگراند فرانسه توصیه نموده است طراحی و براورد LOM تان در پروژه به گونه ای محاسبه شود که بین 20 تا 35% ظرفیت Floor box انتخابی در پایان نصب ، فضای آزاد وجود داشته باشد . این ظرفیت ذخیره شده برای توسعه ، تغییرات ، نگهداری و بروزرسانی تکنولوژی آتی بسیار ضروری است . مثلاً در Floor box لگراند مدل 12 ماژول ، نصب 4 عدد بلنک باریک 1 ماژول با کد فنی Legrand Cat No. 77070 و  یا دو عدد بلنک پهن 2 ماژول با کد فنی Legrand Cat No. 77071 برای پشتیبانی از جابجایی پریز های احتمالی کاملاً ایده آل خواهد بود .

2.انتخاب مکانیزم متناسب با ظرفیت جعبه پریز کف خواب :

انواع عملکرد ها در خوانواده موزاییک پروگرام ، دست شما را برای ایجاد سازگار ترین شرایط کاربری در پروژه , باز گذاشته است . مثلاً برای یک کاربری ساده , پریز برق!  لااقل 5 انتخاب در خانواده موزاییک پروگرام وجود دارد . هر کدامشان به ظاهر فقط پریز برق هستند اما مشخصه فنی ، میزان تحمل دما ، نوع اتصال پیچی یا اتوماتیک سیم های برق به مکانیزم ، form factor یا شکل دو شاخه و سه شاخه های سازگار با آنها همگی جزء موضوعاتی هستند که گزینه های شما را برای انتخاب ایده آل به سمت تطبیق پذیری کامل با شرایط پروژه تان به پیش می برند .

pluss
انواع مکانیزم موزاییک پروگرام لگراند فرانسه

3.انتخاب اتصالات floor duct به ترانکینگ دیواری :

چون همیشه در روش های روکار ، مبدا شروع مسیر پیمایش کابل ها از سمت یک ترانکینگ دیواری بوده است ، لگراند فرانسه با تولید قطعه Legrand Cat No. 10690  محافظت و ایمنی از کابل هایی که به سمت پریز ها منتهی می شوند را هنرمندانه سر و سامان داده و یک نصب کامل را برای دوام در یک مدت طولانی به بازار جهانی ارائه کرده است .بنابراین نصب ناقص Floor duct ها باعث نمایان شدن انواع کابل و در معرض برخورد های فیزیکال و خطاهای انسانی نا خواسته قرار می گیرند . که در بلند مدت ، آسیب های زیادی به کابل ها وارد خواهد شد. از سویی دیگر با عدم نصب اتصالات Floor duct به ترانکینگ دیواری و رها بودن کابل ها از نقطه انشعاب و بدون Separation (عدم تفکیک پذیری القایی) مخاطرات جدی ایمنی برای کابل های برق و ناپایداری ارتباط برای کابل های شبکه و نابسامانی بسیار نامطلوبی برای دکوراسیون و ظاهر برازنده نازک کاری پلان ایجاد می نماید  .

pluss

4. انتخاب  floor duct یا ترانکینگ روکار کف 

برای  انتقال کابل به جعبه پریز کف روکار لگراند از ترانکینگ دیواری ، می بایست ترانکینگ روکار کف لگراند (Floor duct) متناسب با حجم کابل عبوری انتخاب گردد :.

floor duct سایز (12 * 50)  Legrand Cat. No 300 92
floor duct سایز (18 * 75)  Legrand Cat. No 300 93
floor duct سایز (20 * 92)  Legrand Cat. No 328 00

pluss

Legrand Surface-mounting floor Units Installation

به لطف لوازم جانبی پیشرفته ترانکینگ های لگراند و انشعاب از ترانکینگ های دیواری لگراند به ترانکینگ روکار کف ، دریافت انواع رسانه ها در جعبه پریز روکار لگراند در هر قسمت از پروژه امکان پذیر است.

مراحل نصب جعبه پریز روکار کف لگراند

 

   1. نصب اتصال Floor duct به جعبه پریز روکار کف

   2. نصب اتصال Floor duct  به ترانکینگ  دیواری

بنا به ابعاد درب ترانکینگ دیواری  130mm ، 85mm ، 65mm و یا 40mm (نه سایز بدنه ترانکینگ) که از آن Floor duct به سمت Floor box منشعب می شود ، به ترتیب پارت نامبر های 10771 ،10772 ، 10774 و یا 10770 روی ترانکینگ دیواری به تناسب استفاده شده و سپس قطعه 10690 بر روی آن نصب می شود .

.

برای پیشگیری از هر گونه آسیب فیزیکی به روکش کابل شبکه و ایجاد شکستگی (sharp corner) روی آن ضروری است مطابق تصویر زیر از قطعه پشتیبان که به صورت مشبک کابل های شبکه را مدیریت و ایمن می نماید استفاده گردد ، به طوری که معمولاً نیز با حضور کابل برق و کابل تلفن در کنار کابل شبکه ملاحظات جدی Separation با همین قطعه براورده می گردد .

برای اجرای  Change of plane روی ترانکینگ هایی که درب 85 دارند Legrand Cat. No 10772 احتیاج  خواهد بود اما برای ترانکینگ هایی که درب آن ها 65mm هستند  Legrand Cat. No 10773 پیش بینی شده است .

طی مراحل نصب Junction to floor برای اتصال Floor duct به ترانکینگ این قطعه با کد  Legrand Cat. No 10690 برای کلیه ترانکینگ ها یکسان و مشترک می باشد.

اتصال Change of plane به Junction to floor

نتیجه تمام شده اجرا کامل Floor box به کمک Floor duct برای انتصال به ترانکینگ دیواری و ساماندهی کابل ها در کل مسیر عبوری 

انواع مکانیزم های موزاییک پروگرام Mosaic Programme لگراند فرانسه در سایز باریک یک ماژول ، پهن دو ماژول و بزرگ تر

ارتفاع قابل تنظیم از 75 تا 105 میلی متر ، درپوش با روکش فولاد ضد زنگ ، امکان هماهنگی با طراحی کف ،قابل استفاده در کف کاذب غیر لگراند

دسترسی به پریز و سوکت های مختلف از روی كف تا سطح استاندارد ميز كار ، امکان در نظر گرفتن انواع پریز دلخواه در 4 طرف ستون

برای اتصال به ستون های مجازی ها

قابل اتصال به جعبه پریز های روکار لگراند – انتقال کفی کابل